1. Kies je naambord
2. Personaliseer je naambord
3. Bestel je naambord

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze diensten? We helpen je hier graag verder. Mocht je na het doornemen van deze veelgestelde vragen nog steeds een vraag of opmerking hebben, neem dan contact met ons op!

Ik heb moeite met het ontwerpen van mijn naambord, wat moet ik nu doen?

We helpen u graag met het ontwerpen van uw naambord.

Zie onderstaand filmpje voor instructies.

Of stuur een mail aan info@123naamborden.nl

Zet daarin welk naambord u graag wenst en welke namen en nummer erop mogen.
We sturen u dan een paar leuke voorbeelden per mail toe.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij ons is zeer eenvoudig, we hebben bewust het bestel- en betaalproces zo kort mogelijk gehouden.

1. Als allereerste kiest u een naambord uit wat bij u past. Klik daarna op de knop “Personaliseer” op de overzichtpagina.

2. U word nu doorgeleid naar een editor, hier kunt u het naambord naar hartelust personaliseren. Ga hier rustig voor zitten als u een uniek ontwerp wil, of pas de teksten aan op het standaard ontwerp wat wij al hebben ontworpen.

3. Bent u klaar met personaliseren, klik dan op “Verder”. U word direct doorgeleid naar uw winkelmandje, waar u een overzicht ziet van het naambord wat u heeft gepersonaliseerd. Vervolgens vult u uw persoonlijke gegevens in en klikt u op de knop “Overzicht van uw bestelling”. Hier krijgt u nog een kort overzicht te zien van de ingevulde gegevens. Zijn deze allemaal in orde? Klik dan onderin op “Betalen”.

Zijn de prijzen vermeld op de website inclusief verzendkosten?

Ja, alle prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief verzendkosten. Wij versturen uw naambord via de reguliere post. Mocht u deze via aangetekende post verzonden willen hebben kan dat, neem hiervoor contact met ons op.

Is de wet koop op afstand (herroepingsrecht) van toepassing op naamborden?

Nee, de wet koop op afstand (herroepingsrecht) is niet van toepassing op naamborden. Dit komt omdat naamborden een uniek, gepersonaliseerd product zijn welke we specifiek voor u maken.

Bent u echter niet tevreden met uw naambord, neem dan zeker contact met ons op. Ons doel is om ieder naambord naar volle tevredenheid van de klant te fabriceren. Eventuele problemen en/of gebreken lossen we daarom uiteraard graag voor u op.

Wat is de levertijd van de producten?

RVS look, wit aluminium, messing, RVS, leisteen en marmer bestellingen die voor 7.00 uur geplaatst zijn versturen wij binnen 48 uur. Wij versturen alle bestellingen met PostNL. In bijna alle gevallen leveren ze uw naambord de volgende werkdag.

Naambordjes van plexiglas worden ingekleurd met verf. Deze verf moet minimaal 36 uur drogen, daarom versturen we uw plexiglas naambord binnen 3 tot 4 werkdagen na bestelling.

Let op: De genoemde levertijden zijn de werkdagen waarop wij uw product aan postNL aanbieden. In de meeste gevallen biedt postNL deze producten binnen een werkdag bij u aan.

U krijgt van ons altijd bericht per email zodra uw naambord is verzonden. Maken wij bovengenoemde belofte niet waar, dan kunt u uw bestelling annuleren en uw geld terug krijgen. Heeft u haast bij uw bestelling kunt u het beste even contact met ons opnemen via 040-3040048 of info@123naamborden.nl, dan kijken we wat we voor u kunnen doen.

Hoe moet ik mijn naambord onderhouden?

Omdat we alle kunststof naamborden aan de achterkant graveren is het onderhoud zeer minimaal. Er kan namelijk geen (zichtbaar) vuil in de gravures komen. Af en toe een doekje over uw bordje halen en u heeft er vele jaren plezier van.

Kiest u voor een RVS naambord (welke techniek wij ook gebruiken) dan is aan te raden om drie maal per jaar uw bordje af te doen met een vettig doekje of een speciaal voor RVS bedoelde reinigingsspray. Dit om iedere vorm van aanslag te voorkomen.

Als u deze tips in acht neemt heeft u gegarandeerd jarenlang plezier van een zeer exclusief product aan uw muur.

Kan ik namen van mijn naambord wissen?

Nee! Welk materiaal of welke techniek u ook kiest, al onze technieken zijn permanent. Dat wil zeggen dat we deze er niet meer af krijgen. Zorg er bij het bestellen dan ook voor dat er geen typfouten in uw naambord zitten.

Hoe kan ik mijn naambord bevestigen tegen de gevel?

Alle naamborden waarop u geen schroeven ziet kun je blind of onzichtbaar bevestigen.
Dat wil zeggen dat u bij uw bestelling een zelfklevende achterplaat krijgt waarop u uw naambord kunt plaatsen. Tevens zitten er bij uw bestelling ook altijd voldoende schroeven en afstandbuisjes om alles aan uw muur te bevestigen.

Alle naamborden waarop u wel schroeven ziet op de afbeelding kunt u met deze schroeven aan de muur bevestigen. Wij leveren een complete set schroeven bij elk naambord.

De naamborden kleiner dan 15 x 5cm worden geleverd met dubbelzijdige tape.

Op welke manieren kan ik betalen voor mijn naambord?

Op dit moment is het mogelijk om op 2 manieren te betalen voor uw naambord.

  1. iDeal. Dit is een zeer veilige en betrouwbare betaalmethode welke het geld direct van uw bankrekening af schrijft. Het voordeel hiervan is dat wij binnen 5 minuten na bestelling weten dat de betaling bij ons binnen is gekomen en we direct aan de slag kunnen met het produceren van uw naambord.
  2. Vooruitbetaling. U betaalt via uw eigen bank het bedrag voor het naambord vooruit. Zodra wij de betaling hebben ontvangen (normaliter binnen 1 a 2 werkdagen) zullen wij beginnen met het produceren van uw naambord.

Zijn de prijzen vermeld op de website inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief BTW en alle eventuele andere belastingen.

Hoe word mijn naambord verzonden?

Alle naamborden worden via reguliere post met TNT Post (PostNL) verzonden. De naamborden worden zo verpakt dat deze door de brievenbus passen, u hoeft dus niet thuis te blijven om uw naambord in ontvangst te nemen.

Er zijn twee uitzonderingen. Alle leisteen borden verzenden we verzekerd. Dit doen we omdat we de leisteen borden extra dik verpakken, dat deze met zorg getransporteerd dienen te worden.  Dit doen we met DPD, zodra het pakketje hier word opgehaald is deze te volgen met de track & trace code in de mail. Ook al bordjes naar het buitenland worden verzonden met DPD.

Kunt u ook andere naamborden of graveerwerk maken?

Ja! Wij maken veel meer als alleen hetgeen wat we op deze site kunnen aanbieden.

Bent u op zoek naar afwijkende maten, andere kleuren, vormen of materialen? Twijfel niet en neem direct contact met ons op via 040-3040048 of info@123naamborden.nl. Wij kunnen u niet alleen goed uitleggen wat de mogelijkheden zijn, wij kunnen u ook helpen met materiaal keuze en ontwerp.

Wat moet ik doen als ik haast heb met mijn bestelling?

Mocht u haast hebben kunt u het beste even contact met ons op te nemen via 040-3040048 of info@123naamborden.nl.

Wij kunnen u garanderen wanneer wij een product klaar hebben, maar we kunnen niet beloven wanneer het product aan u wordt geleverd. Tegen een kleine meerprijs kunnen we uw zending met TNT Express versturen. Via een track en trace nummer kunt u dan precies zien waar uw naambord is.

Wat als ik een naam aan mijn naambord willen toevoegen?

Een naam aan uw naambord toevoegen is geen probleem. Voor €15,- (inclusief BTW + gratis verzending) passen wij graag uw naambord aan.
Neem voor verzending van het naambord wel even contact met ons op via info@123naamborden.nl. U ontvangt dan een betaallink en alle info over hoe we het naambord graag ontvangen. Let op, u moet zelf zorgen dat het naambord hier geleverd wordt.

Let er bij het verzenden op dat u duidelijk aangeeft welke naam erbij gezet moet worden en waar u die gepositioneerd wil hebben. Ook het adres waarnaar wij uw naambord terug moeten sturen graag duidelijk vermelden. Mocht u het ordernummer van de bestelling nog in de mail kunnen vinden is het erg handig om deze erbij te voegen. Normaal gesproken mag u ervan uitgaan dat uw naambord binnen 5 werkdagen weer aan u wordt teruggestuurd.
Ook is het erg belangrijk om bij het ontwerp van uw naambord rekening te houden met extra namen als u deze in de toekomst verwacht. Het is slim om deze eerst in uw ontwerp mee te typen en pas als u gaat bestellen deze namen op uw ontwerp te wissen.

Als we een naam later toevoegen aan uw naambord kan het zijn dat de kleuren van de gravure iets afwijken van de eerdere gravure. De rede hiervan is dat de eerdere gravures al langer aan uv licht zijn blootgesteld. Na verloop van tijd zal het verschil in kleur steeds minder worden.

Ik ben niet tevreden met mijn naambord, hoe kunnen we dit oplossen?

Het kan altijd voorkomen dat u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met het door ons gemaakte naambord. Wij vinden dit uiteraard zeer vervelend om te horen. Omdat wij zelf ook niet tevreden zijn met een naambord waar ú niet tevreden mee bent willen we er alles aan doen om er voor te zorgen dat u toch een naambord krijgt welke voldoet aan al uw verwachtingen. De wettelijke garantie is van toepassing op onze producten.

Het kan natuurlijk ook zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Denk bijvoorbeeld aan te laat versturen van de producten, of het niet netjes te woord staan via telefoon of email. Ook daarvoor kunt u bij ons terecht. Laat het ons weten, en we zoeken samen naar een gepaste oplossing.

Zodra u uw klacht kenbaar heeft gemaakt bij ons via 040-3040048 of info@123naamborden.nl zullen wij zo snel mogelijk (doch uiterlijk binnen 10 werkdagen) voor een oplossing zorgen. Kunnen we uw klacht om wat voor reden dan ook niet naar volle tevredenheid oplossen kunt u na retour zending van het naambord het volledige aankoopbedrag terug krijgen.

Mochten de klachten niet door ons opgelost kunnen worden, kunt u altijd contact opnemen met www.sgc.nl

 

betaal-met-ideal wij-verzenden-met-postnl wij-verzenden-met-dpd
© 2019 123naamborden.nl - Alle rechten voorbehouden