U bevindt zich hier: Home » Veelgestelde vragen » Ik ben niet tevreden met mijn naambord, hoe kunnen we dit oplossen?

Ik ben niet tevreden met mijn naambord, hoe kunnen we dit oplossen?

Het kan altijd voorkomen dat u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met het door ons gemaakte naambord. Wij vinden dit uiteraard zeer vervelend om te horen. Omdat wij zelf ook niet tevreden zijn met een naambord waar ú niet tevreden mee bent willen we er alles aan doen om er voor te zorgen dat u toch een naambord krijgt welke voldoet aan al uw verwachtingen. De wettelijke garantie is van toepassing op onze producten.

Het kan natuurlijk ook zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Denk bijvoorbeeld aan te laat versturen van de producten, of het niet netjes te woord staan via telefoon of email. Ook daarvoor kunt u bij ons terecht. Laat het ons weten, en we zoeken samen naar een gepaste oplossing.

Zodra u uw klacht kenbaar heeft gemaakt bij ons via 040-3040048 of info@123naamborden.nl zullen wij zo snel mogelijk (doch uiterlijk binnen 10 werkdagen) voor een oplossing zorgen. Kunnen we uw klacht om wat voor reden dan ook niet naar volle tevredenheid oplossen kunt u na retour zending van het naambord het volledige aankoopbedrag terug krijgen.

Mochten de klachten niet door ons opgelost kunnen worden, kunt u altijd contact opnemen met www.sgc.nl